- Rodzaj imprezy: luksusowa premiera produktu
- Klient/Branża: branża motoryzacyjna
- Liczba uczestników: 150
- Miejsce: Teatr Szekspirowski w Gdańsku
- Termin: kwiecień 2015
- Co wchodziło w organizację wydarzenia: projekt zaproszeń, obsługa potwierdzania obecności gości, wynajem miejsca na imprezę, aranżacja świetlna sali oraz auta, maszyny dymne, konferansjer Adam Kornacki, zespół FOURS Collective, akrobatyka powietrzna, organizacja sprzętu cateringowego oraz mebli, hostessy, fotorelacja, ochrona, „personalizowany” tort
- Wyzwanie dla Agencji: pokazać niezwykłe auto w interesujący i zaskakujący sposób i znaleźć dla niego „godne” miejsce na premierę
- Ciekawostka: auto wyjechało spod ziemi w towarzystwie świateł i dymu, a największy trójmiejski portal napisał o tym wydarzeniu specjalny artykuł.